Vuelve

Sede Electrónica

Si buscas un procedimento dirigido a persones físicas y a la ciudadanía en general

Si buscas un procedimento dirigido a persones jurídicas, autónomos, cooperativas, asociaciones, fundaciones, ONG?S...

Si buscas un procedimento dirigido a otras administraciones públicas o entes, organismos y entidades que integran el sector público (consorcios, organismos autónomos, etc...)

Autorització de negocis jurídics sobre llicències de comunicació audiovisual

Obtenir l'autorització administrativa prèvia a la formalització de negocis jurídics que tinguin per objecte llicències per a la prestació de serveis de comunicació audiovisual televisiu o radiofònic mitjançant ones hertzianes terrestres d'àmbit autonòmic, (articles 32 i 80 de la Llei 13/2022, de 7 de juliol, General de Comunicació Audiviovisual i article 22 Audiovisual de les Illes Balears).

Són negocis jurídics sobre la llicència de comunicació audiovisual, entre d'altres:

1) la transmissió o transferència de la titularitat duna llicència.

De conformitat amb larticle 71.4 del Reial Decret 123/2017, de 24 de febrer, pel qual saprova el Reglament sobre lús de domini públic radioelèctric, s'entén que hi ha transferència o transmissió en els supòsits següents:

a. quan es transmeti el cent per cent de les accions o participacions de l'entitat que sigui titular del títol habilitant o d'un percentatge menor que suposi alteració del control efectiu.

b. els casos de fusió d'empreses en què participi el titular de la llicència, perquè l'entitat absorbent o resultant de la fusió quedi subrogada en tots els drets i les obligacions derivats del títol.

c. els supòsits d'escissió, aportació o transmissió d'empreses que siguin titulars de la llicència perquè l'entitat resultant o beneficiària quedi subroagada en tots els drets i les obligacions derivats del títol.

2) l'arrendament de la llicència.

3) la modificació de lestructura accionarial o de participacions del titular de la llicència.

4) La pignoració de la llicència.

Tot això en el marc de les llicències de comunicació audiovisual la competència dels quals correspongui a la comunitat autònoma de les Illes Balears:

- Ràdios FM

- Ràdios DAB dàmbit autonòmic i local.

- TDT dàmbit autonòmic i local.

Código SIA

287557

Personas destinatarias

En cas de compravenda, el sol·licitant és la persona que adquireix la llicència.

En cas de arrendament, el sol·licitant és l'arrendatari.

En cas de que l'autorització que es sol·liciti vengui motivada per una modificació de l'estructura accionarial o de participacions del titular de la llicència; fusió d'empreses; escissió, aportació o transmissió d'empreses o pignoració de la llicència el sol·licitant és l'actual titular de la llicència.

Plazo máximo para la resolución y notificación

6 mesos

Silencio administrativo

Negatiu

Forma de inicio

Instància de part

Fin de la via administrativa

Si

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Observaciones

La celebració de negocis jurídics l'objecte dels quals sigui una llicència de comunicació audiovisual la competència de la qual correspongui a la comunitat autònoma de les Illes Balears requerirà autorització prèvia del Consell de Govern. En els supòsits de transferència o arrendament de llicència, tots dos negocis jurídics estan subjectes, a més, amb caràcter previ a l'autorització administrativa autonòmica, a l'autorització prèvia de la Secretaria d'Estat de Telecomunicacions i Infraestructures Digitals referent a la transmissió o cessió de la concessió de domini públic radioelèctric annex a la llicència de comunicació audiovisual autonòmica (article 22 de la Llei 5/2013, d'1 d'octubre, Audiovisual de les Illes Balears i 39.4 del Reial decret 123/2017, de 24 de febrer, pel qual s'aprova el Reglament sobre l'ús del domini públic radioelèctric).

En cas de celebració d'un negoci jurídic en el qual participi el titular de la llicència (tant de televisió com de radiodifusió) el sol·licitant de l'autorització ( llicència de televisió o radiofònica) ha de complir amb els requisits establerts en l'article 24 de la Llei 13/2022, de 7 de juliol, general de la comunicació audiovisual i no pot incórrer en les limitacions que s'estableixen en l'article 25.

A) Negocis jurídics sobre llicències de comunicació audiovisual televisiu:

Segons l'article 32 de la Llei 13/2022, de 7 de juliol, l'autorització prèvia del negoci jurídic:

- està subjecta al pagament d'una taxa*.

- El sol·licitant ha d'acreditar el compliment de totes les obligacions legalment establertes per a obtenir la llicència i ha de subrogar-se en les obligacions de l'anterior titular.

- La transmissió i arrendament està subjecta a més a les condicions següents:

a) per a la celebració de tots dos negocis jurídics hauran d'haver transcorregut almenys dos anys des de l'adjudicació inicial de la llicència.

b) Quan es duguin a terme amb persones físiques o jurídiques nacionals de països que no siguin membres de l'Espai Econòmic Europeu estaran sotmesos al principi de reciprocitat i reportaran el pagament de la taxa establerta legalment (article 32.2.b).

c) en cas d'arrendament, no es pot arrendar més del 50 per 100 de la capacitat de la llicència quan la llicència comporti l'adjudicació de dues o més serveis.

d) només s'autoritzarà l'arrendament si l'arrendatari acredita prèviament el compliment de totes les condicions legalment establertes per a l'obtenció de la llicència. L'arrendatari tindrà la consideració de prestador d'aquest servei.

Haurà de garantir-se el compliment de l'oferta mitjançant la qual es va obtenir l'adjudicació de la llicència.

e) Autorització prèvia de la Secretaria d'Estat de Telecomunicacions i Infraestructures Digitals referent a la transmissió o cessió de la concessió de domini públic radioelèctric annex a la llicència de comunicació audiovisual autonòmica.

A més, ha de complir-se els requisits de l'article 35.5.b) de la Llei 13/2022, de 7 de juliol, que tracta sobre el pluralisme en el mercat de comunicació audiovisual televisiu lineal mitjançant ones hertzianes terrestres. A aquest efecte, el sol·licitant ha de presentar:

- Certificat de l'òrgan d'administració de l'empresa sobre l'actual estructura accionarial.

- Certificat de l'òrgan d'administració de l'empresa sobre les participacions significatives** de l'entitat, amb indicació dels percentatges corresponents, incloent-hi el número de DNI/NIF del titular de les participacions i informació de les vinculacions existents amb altres persones físiques o jurídiques prestadores de serveis de comunicació audiovisual.

- Certificat sobre les participacions significatives** o drets de vot que tingui sobre prestadors del servei de comunicació audiovisual televisiu d'àmbit autonòmic.

B) Negocis jurídics sobre llicències de comunicació audiovisual radiofòniques:

Article 80 de la Llei 13/2022, l'autorització prèvia del negoci jurídic està subjecta als següents requisits:

- Pagament d'una taxa*.

- El sol·licitant ha d'acreditar el compliment de totes les obligacions legalment establertes per a obtenir la llicència i ha de subrogar-se en les obligacions de l'anterior titular.

- El sol·licitant ha de complir amb els requisits de l'article 78 de la Llei 32/2022, de 7 de juliol, relatiu al pluralisme en el mercat de comunicació audiovisual radiofònic mitjançant ones hertzianes terrestres:

Cap persona física o jurídica podrà adquirir participacions o drets de vot que li permetin el control directe o indirecte de més del cinquanta per cent de les llicències per a prestar serveis de comunicació audiovisual radiofònics mitjançant ones hertzianes terrestres que coincideixin substancialment en el seu àmbit.

Cap persona física o jurídica podrà controlar més de cinc llicències en un mateix àmbit de cobertura.

Cap persona física o jurídica podrà adquirir participacions o drets de vot que li permetin el control directe o indirecte de:

a) Més d'un terç de les llicències del servei de comunicació audiovisual radiofònic mitjançant ones hertzianes terrestres d'àmbit total o parcial en el conjunt del territori nacional.

b) En una mateixa Comunitat Autònoma, més del quaranta per cent de les llicències del servei de comunicació audiovisual radiofònic existents en àmbits en els quals només tingui cobertura una única llicència.

- La transmissió i arrendament està subjecta a més a les condicions següents:

Per a la celebració de tots dos negocis jurídics hauran d'haver transcorregut almenys dos anys des de l'adjudicació inicial de la llicència.

Quan es duguin a terme amb persones físiques o jurídiques nacionals de països que no siguin membres de l'Espai Econòmic Europeu estaran sotmesos al principi de reciprocitat i reportaran el pagament de la taxa establerta legalment.

Autorització prèvia de la Secretaria d'Estat de Telecomunicacions i Infraestructures Digitals referent a la transmissió o cessió de la concessió de domini públic radioelèctric annex a la llicència de comunicació audiovisual autonòmica (article 10.1 del Decret 19/2019, de 15 de febrer, pel qual es regula el règim jurídic aplicable a l'atorgament de títols habilitants per a la prestació del servei de radiodifusió sonora per ones terrestres i a la inscripció d'aquests títols en el Registre de títols habilitants per a la radiodifusió sonora analògica i digital en l'àmbit de la comunitat autònoma de les Illes Balears)

En cas que l'objecte del negoci jurídic sigui una llicència de comunicació audiovisual radiofònica han de complir-se els requisits de l'article 78 de la Llei 13/2022, de 7 de juliol i 8 del Decret 9/2019, de 15 de febrer. A aquest efecte, el sol·licitant ha de presentar un certificat de l'òrgan d'administració sobre:

- Participacions o drets de vot que permetin el control*** directe o indirecte de llicències per a prestar serveis de comunicació audiovisual radiofònics mitjançant ones hertzianes terrestres que coincideixin substancialment en el seu àmbit amb la llicència objecte de sol·licitud.

- Titularitat sobre llicències coincidents en l'àmbit de cobertura amb la llicència objecte de sol·licitud.

- Titularitat sobre llicències del servei de comunicació audiovisual radiofònic en àmbits en els quals només tingui cobertura una única llicència dins de la Comunitat Autònoma de les illes Balears.

- Certificat de l'òrgan d'administració de l'empresa sobre l'actual estructura accionarial.

- Certificació sobre les participacions significatives** de l'entitat, amb indicació dels percentatges corresponents, incloent-hi el número de DNI/NIF del titular de les participacions i informació de les vinculacions existents amb altres empreses prestadores de serveis de comunicació audiovisual.

(*) Es pot realitzar el pagament de la taxa a través del Portal web de la *ATIB, (https://www.atib.es/ta/modelos/modelo.aspx?m=046&idconcepto=6791&lang=es).

(**) S'entén per participació significativa la definida en l'article 38 de la Llei 13/2022, de 7 de juliol.

(***) s'entendrà que existeix control quan es donin els supòsits a què es refereix l'article 42 del Codi de comerç.

Órgano competente para resolver

Govern de les Illes Balears

Trámites

X

Sol·licitud d'autorització

Requisitos

- Els establerts en els articles 24 i 25 de la Llei 13/2022, de 7 de juliol, general de la comunicació audiovisual, per ser titular d'una llicència de comunicació audiovisual.

- Les condicions de pluralisme en el mercat audiovisual establertes en els articles 35 i 78 de la Llei 13/2022, de 7 de juliol.

- La transmissió i l'arrendament estan subjectes, a més, a les condicions de l'article 32.2 de la Llei 13/2022, de 7 de juliol i només seran possibles una vegada transcorreguts al menys dos anys des de l'adjudicació inicial de la llicència. No està permès el subarrendament.

- En el cas d'haver presentat document privat del projecte de negoci jurídic, una vegada atorgada l'autorització s'haurà de presentar el document públic degudament formalitzat.

Tasas

P05 . S'ha de liquidar la taxa per l'atorgament d'autoritzacions relacionades amb la radiodifusió sonora en ones mètriques amb modulació de freqüència (codi P05) recollida a la Llei 11/1998, de 14 de desembre, sobre el règim específic de taxes de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. L'import d'aquesta taxa va ser actualitzat mitjançant Resolució del conseller d'Economia, Hisenda i Innovació de 8 de gener de 2024 per la qual s'estableix l'actualització de les bases, els tipus de gravamen i les quotes tributàries de les taxes de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l'any 2024, publicada al BOIB núm. 6 de dia 11 de gener de 2024. La taxa es devengarà una vegada concedida l'autorització però el negoci jurídic no sortirà efecte fins que sigui abonada. - Es pot realitzar el pagament de la taxa a través del Portal web de l'ATIB, (https://www.atib.es/TA/Modelos/Modelo.aspx?m=046&idConcepto=6791&lang=ca).

Documentación a presentar

1. Còpia simple del DNI del sol·licitant persona física

2. Còpia simple del DNI del representant de la persona jurídica

3. Còpia simple del poder de representació que assisteix al representant.

4.Còpia del document privat del projecte de negoci jurídic o document públic condicionat a l'atorgament de l'autorització.

5.Còpia simple de l'escriptura de constitució o modificació, si fos el cas, inscrita en el Registre Mercantil o Registre que correspongui.

6. Certificació expedida per l'òrgan sobre l'actual estructura accionarial.

7. Certificació expedida per l'òrgan sobre les participacions significatives de l'entitat, amb indicació dels percentatges corresponents, incloent-hi el número de DNI/NIF.

8.Certificació expedida per l'òrgan sobre l les possibles vinculacions amb altres empreses prestadores de serveis de comunicació audiovisual.

9.Justificant del pagament de la taxa per l'atorgament d'autoritzacions relacionades amb la radiodifusió sonora en ones mètriques amb modulació de freqüència (codi P05).

10. En cas de compravenda o arrendament de la llicència: autorització prèvia de la Secretaria d'Estat per a la Societat de la Informació i l'Agenda Digital pel que fa a la transmissió o cessió de la concessió de domini públic radioelèctric annex al títol habilitant audiovisual.

11. En cas de compravenda o arrendament de la llicència sigui una llicència de comunicació audiovisual radiofònica, certificació expedida pel consell d'administració o similar sobre:

- Participacions o drets de vot que permetin el control directe o indirecte de llicències per prestar serveis de comunicació audiovisual radiofònics mitjançant ones hertzianes terrestres que coincideixin substancialment en el seu àmbit amb la llicència objecte de sol·licitud.

- Titularitat sobre llicències coincidents en l'àmbit de cobertura amb la llicència objecte de sol·licitud.

- Titularitat sobre llicències del servei de comunicació audiovisual radiofònic en àmbits en què només tingui cobertura una única llicència dins la comunitat Autònoma de les illes balears.

Modelos:

Plazo máximo

No hi ha termini establert

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Servei de Telecomunicacions

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Telecomunicacions

C/ de Sant Pere, 7. Tel.: 971177570 - Fax: 971176815

(lsardo@dgtic.caib.es)

X

Esmena de deficiències o aportació de documentació

Requisitos

Ser interessat en el procediment

Documentación a presentar

Modelos:

Plazo máximo

El que es determini en el requeriment.

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Servei de Telecomunicacions

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Telecomunicacions

C/ de Sant Pere, 7. Tel.: 971177570 - Fax: 971176815

(lsardo@dgtic.caib.es)

X

Millora o modificació voluntaria de la sol·licitud

Requisitos

Ser interessat en el procediment

Documentación a presentar

Modelos:

Plazo máximo

Abans de la resolució

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Servei de Telecomunicacions

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Telecomunicacions

C/ de Sant Pere, 7. Tel.: 971177570 - Fax: 971176815

(lsardo@dgtic.caib.es)

X

Presentació de documentació

Requisitos

Ser interessat en el procediment

Documentación a presentar

Modelos:

Plazo máximo

Abans de la resolució

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Servei de Telecomunicacions

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Telecomunicacions

C/ de Sant Pere, 7. Tel.: 971177570 - Fax: 971176815

(lsardo@dgtic.caib.es)

X

Desistiment o Renúncia

Requisitos

Ser interessat en el procediment

Documentación a presentar

Modelos:

Plazo máximo

Abans de la resolució

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Servei de Telecomunicacions

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Telecomunicacions

C/ de Sant Pere, 7. Tel.: 971177570 - Fax: 971176815

(lsardo@dgtic.caib.es)

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Direcció General d'Estratègia Digital i Desenvolupament Tecnològic

Finalidad

Tramitació del procediment

Legitimación

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatario

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

Descargar